BidDk preloader

Hvem er vi?

BIDdanmark er praktikere, ikke teoretikere. For os handler det om at skabe resultater – ikke om at fylde ringbind. 

Vi elsker livet i byen, specialforretningerne, det engagement og den passion de mange selvstændige har. Vi ved og har erfaret, at hvis vi står sammen, så kan mange byer overleve handlen fra internettet og følgevirkningerne efter corona-virussen. Men vi skal turde se på os selv med nye øjne, og have mod til at lave de nødvendige forandringer.

Kom forbi og besøg os, vi bor:
Dæmningen 36. 1 sal
7100 Vejle

Mød Team BIDdanmark

Mikkel Niess

Direktør hos BIDdanmark

Mikkel Niess er direktør hos BIDdanmark ApS. Han kommer fra detailhandlen, hvor han har været leder i alle lag i 22 år. Mikkel ved hvordan man tænker og arbejder som detailhandler, og han har en meget stor viden inden for faget. Han har siddet i flere bestyrelser i city- og center-foreninger, både som formand og næstformand. Dette har udrustet Mikkel til at kunne tackle en bred vifte af udfordringer, som detailhandlen som helhed står overfor. 

Mikkel er en dygtig netværker med et bredt og nuanceret netværk inden for både det private erhvervsliv og den offentlige sektor. Han er drevet af et stærkt konkurrence-mindset – hvordan vi bliver bedre, mere effektive og kommer et skridt foran de andre er alt sammen ting, han kan hjælpe med. 

Med Mikkel i spidsen har BIDdanmark startet 30 BID’s op fra bunden, og afholdt over 600 BID-møder. Mikkel har holdt flere foredrag om BID’s, byudvikling og samarbejde. Gennem BID-arbejdet i Danmarks byer og landdistrikter har Mikkel fået en bred viden inden for byplanlægning, kommunalt samarbejde, netværksfacilitering, projektledelse og by-samarbejde, samt virksomhedsudvikling og optimering. Blandt hans styrker er byledelse, byplanlægning, forandringsledelse, mødeledelse, samskabelse, værdiskabelse, netværk, samarbejde, projektledelse og bestyrelsesarbejde.

I kan læse mere om Mikkel på Linkedin.

Vis mere

Michael Moos Møller

[Titel]

Michael Moos Møller er konsulent i BIDdanmark ApS, og seniorrådgiver med speciale i detailhandel og restaurationsbranchen. Han er specialist i CX, kundeoplevelser og medarbejdermotivation.

Når han ikke faciliterer BID-møder bruger han tiden på at løfte ledelsesfundamentet for særligt butiks- og restaurationsejere. Desuden nørder Michael også i adfærdsdesign, nudging, servicedesign, trends og tendenser, og besidder her en viden, som han glædeligt deler med sine samarbejdspartnere.

Michael har været præget af detailbranchen siden barnsben, og har mere end 20 års erfaring fra den nationale og internationale scene. Han omsætter sin viden og erfaring til praksisnær træning.

Dit personale skal være ledet, trænet og begejstret – så giver de det samme videre til jeres kunder. Stærke kundeoplevelser starter ved dig som leder.

Vis mere